11 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів нашого інституту відбулася відкрита лекція Володимира Кобця – креативного директора Isobar Ukraine, присвячена розробленню та проведенню інтегрованих комунікаційних кампаній, методам зацікавлення цільової аудиторії, створенню креативних рекламних рішень, в основі яких лежать цифрові технології. За плечами Володимира – понад 8 років роботи в рекламі, досвід успішної співпраці з такими клієнтами, як Unilever, Pepsico Ukraine, Effes Ukraine, Universal Bank, MТС, чимало соціальних проектів. Студенти дізналися, що справжній креативник має знати, звідки брати неординарні ідеї й натхнення, а також мусить уміти розв’язувати конфлікти, працювати в команді і навіть знаходити тих, хто здатен ризикнути поголитися в повітрі, стрибаючи з парашутом. Адже реклама – це не лише красиві слогани й кольорові рекламні щити, а й серйозний та відповідальний бізнес. Натхненна лекція завершилася під гучні оплески аудиторії, а охочі закріпити почуте на практиці отримали веселе домашнє завдання розрекламувати… найкисліший у світі лимон!

 

27 березня відбулася публічна лекція креативного директора та засновника дизайн-бюро Spiilka Володимира Смирнова тему «Дизайн мислення». В ауд. № 5 8-го корпусу КПІ ім. Ігоря Сікорського в прямому сенсі слова не було де яблуку впасти.

 

Лектор розкрив закономірності прийняття нами будь-якого рішення, навів приклади логічних і нейрофізіологічних ланцюжків, що вибудовуються в людському мозку в процесі мислення. Для того щоб мислення стало продуктивним, треба передусім поставити перед собою його мету. Ми думаємо, мислимо, хочемо зробити «шоб шо». Оце його коронне «шоб шо» можна назвати родзинкою заходу. Мета будь-якої дії, а отже й мислення, дозволяє структурувати його, конкретизувати, таргетує словесну артикуляцію. Лектор навів стислий ретроспективний огляд науки про мислення.

Лекція супроводжувалася чудовою професійною відеопрезентацією, відбувалася на молодіжному сленгу, тобто мовою аудиторії, що прибирало будь-які бар’єри у встановленні підсвідомого комунікативного контакту з лектором.

 

Відгуки студентів про лекцію з Володимиром Смірновим

 

Лекція від дизайн-директора та співзасновника «spiilka design büro» Володимира Смірнова
27 березня в нашої студентської групи була чудова можливість послухати лекцію на тему «Дизайн мислення». До нашого затишного 8-го корпусу Київського політехнічного інституту завітав чудовий дизайнер, талановитий лектор та просто неймовірна людина – арт-директор та співзасновник дизайн-бюро «spiilka» Володимир Смірнов.
Минулого разу я не мала змоги відвідати лекцію іншого, думаю, що не менш талановитого, лектора, проте на цей раз я не очікувала чогось неординарно-інноваційного, такого, щоб мене захопило і не відпустило й досі. Але, сама того не очікуючи, це сталося. Володимир захопив своїм темпераментом та харизмою ще з перших хвилин, а завдяки своєму незвичному мисленню та баченню не давав видихнути всій аудиторії.
Стосовно плюсів можу сказати, що уся лекція Смірнова побудована винятково з них. По-перше, що мене вразило з перших секунд, так це те, що Володимир знає свою аудиторію. Його термінологія чітка та зрозуміла. Мовою піарника можна стверджувати, що Володимир Смірнов збігається за всіма критеріями з архетипом «свій хлопець». Було досить неочікувано почути молодіжний сленг з вуст такої поважної людини, проте це є одним з факторів, завдяки яким креативний директор закохав у себе кілька десятків студентів.
Сподобався також візуальний ряд, який супроводжував усю лекцію, презентація зроблена не тільки інформативною, але й стильною, що, на мою думку, є також не менш важливим фактом.
Володимир чудовий спікер, він не давав нудьгувати ні секунди. Наявність жартів  створювала особливий настрій у 5-ій аудиторії 8-го корпусу.  Чого варте лише його визначення «шоб шо», яке я не можу забути й до сьогоднішнього дня. Не менш важливим є його посил та енергетика, якими він дійсно заряджав студентів.
Під час лекції було таке твердження, що в нас, у людей, наявні повадки ящірок. Ящірка – це саме цей момент, коли ви відчуваєте тривогу (під час швидкого прийняття важливого рішення чи під час неопанованого гніву). Володимир розповів нам, як саме боротися з цими нападами в реальному житті та що робити, щоб їм запобігти.
Щодо мінусів, то… їх немає! Проте, один все- таки мінус є – однієї лекції нам було занадто мало!
Отже, як виявилося, дизайн-філософія тісно пов’язана з філософією людського життя, адже дизайнери використовують графіку для передавання смислів. Дизайн – це не просто шаблонний логотип чи візитівка, це ціла концепція, сенс та повідомлення, спрямовані в маси, тому, думаючи про велике, завжди ставте перед собою запитання «щоб шо».
                                                                                                   Томіна Крістіна, РЗ-51

 

Лекція Володимира Смірнова була дуже інформативна та цікава. Він дуже позитивний та відкритий, що залучило усіх присутніх, і в аудиторії панувала тиша. Я уважно слухала лектора, тому що була зацікавлена в матеріалі та інформації. Доповідач розглянув дизайн з боку психології та людської натури, що було досить новим для мене. Особливо кумедним було дізнатися, що в перші хвилини паніки або раптових подій за нас здійснює дії частина мозку, яка залишилася з розвитком еволюції від ящірок. Володимир Смірнов розповів про гормони щастя в нашому організму та що викликає їх підвищення в крові, дав декілька порад, як бути щасливою людиною та що для цього потрібно.

                                                                                                  
Фартушна Антоніна, РЗ-62

Поспішаючи сьогодні на лекцію по філософії, я опинився в аудиторії, наповненій людьми. Чоловік в окулярах щось жваво розповідав студентам.  На мій подив, його дуже уважно слухали. Саме цей факт і привернув мою увагу. Хочу зазначити, що сам я також полюбляю виступати перед публікую, тому коли хтось може зацікавити аудиторію на цілих дві години, це викликає в мене щире захоплення. Крім  того, що я дізнався корисну інформацію, також міг прослідкувати за жестикуляцією та манерою викладення інформації.  
Тема, що обговорювалася, також мені близька. Дизайн мислення. Уже на другому курсі мені довелося самостійно працювати в цьому напрямі. Мене переймала думка, як можна спростити купівлю в інтернет-магазині ?  Для прикладу, лектор розповів, що для сайта, цільовою аудиторією якого є молоді матері, було створено пункт «не дзвонити при доставці», щоб не потурбувати сон маленьких дітей. Оскільки створений мною сайт насамперед був призначений  для молодих батьків, ця порада виявилася для мене особливо цінною.  Дуже приємно, що знання, отримані в університеті, я можу застосувати у своїй професійній діяльності. 

                                                                                                        Бондар Максим, РЗ-62

Адміністрація та викладачі Видавничо-поліграфічного інституту завжди намагаються дати студентам більше, ніж запрограмовано Міністерством освіти і науки України, тому час від часу до нашого помаранчевого корпусу приїздять з лекціями цікаві люди, спеціалісти  у сфері журналістики, реклами та піару.
От і сьогодні ми дізналися про деякі секрети  нашої галузі від Володимира Смірнова.
Насправді, подібні лекції та дисципліни – це можливість дізнатися всі тонкощі та істини в нашій професії, аби в подальшому житті  не виникало сюрпризів, і ми завжди були готові.

                                                                                                        Середюк Сніжана, СР-62

 

 

21 березня 2018 р. відбулась відкрита лекція  Костянтина Шнайдера – креативного директора Saatchi&Saatchi Ukraine. Лекція проведена за сприяння клубу  ADC  Ukraine – місце зустрічі провідних українських арт-директорів, креативних директорів та дизайнерів, який вважає своєю місією об'єднати кращі творчі ресурси рекламного ринку, підвищити професійний рівень реклами, визначити нові професійні стандарти, презентувати українську індустрію реклами міжнародному співтовариству, підтримати молодих спеціалістів та розвивати їх професійний рівень.
Лектор є провідним фахівцем, практиком рекламного ринку, який із 2004 року працює у сфері реклами. За плечима проекти для таких клієнтів, як The Coca-Cola Company, Bic, P&G, Mondelez, BASF, Sony, LG та інших. У його арсеналі більше, ніж сімдесят нагород різних міжнародних фестивалів, у тому числі: Cannes Lions, Eurobest, Epica, Red Dot, ADC*Europe, Golden Drum, Golden Hammer, KIAF та інших.
Доповідач ознайомив студентів з базовими основами брендингу, на конкретних прикладах розповів про етапи становлення відомих брендів, про особливості переходу їх до категорії улюблених, а також поділився механізмами розкручування брендів, становлення філософії бренду на конкретних історичних та сучасних прикладах відомих торговельних марок.


Лекція супроводжувалась використанням сучасних методів навчання – тренінгових, презентацій, відео. Під час заняття відчувався постійний зв'язок з аудиторією, зацікавленість та активна дискусія з боку студентів, які насамкінець подякували лектору за цікаву, практичну інформацію. У свою чергу, пан Шнайдер відзначив допитливість та активність наших студентів, пообіцявши влаштувати подальші зустрічі у виробничих умовах.

16 лютого 2018 р. німецький журналіст, короткотерміновий експерт проекту Association 4U (Програма підтримки впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, адаптації законодавства України до ЄС) Інґо Петц провів відкриту лекцію англійською мовою на тему «Журналістські стандарти», під час якої ознайомив студентів з основами журналістської діяльності, зі стандартами якісної, професійної журналістики, що діють зокрема в Німеччині та загалом в Європейському Союзі.

     

Журналіст-практик, застосовуючи сучасні інтерактивні методи навчання (тренінгові, кейсів), навів численні приклади з реальних професійних ситуацій, які вдавалося позитивно вирішувати завдяки високій компетентності та засадам журналістської етики.

Студенти відзначили високу професійність лектора, постійний зв’язок з аудиторією, а доповідач навзаєм був приємно здивований обізнаністю, зацікавленням та високим знанням англійської мови наших студентів, які легко вступали в дискусію, задавали цікаві питання – в результаті дві пари пролетіли непомітно та натхненно, залишивши приємні враження, спогади.

Захід відбувся за активного сприяння Івана Гайвановича – Старшого Фелоу з питань комунікацій Програми підтримки впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

 

Безмежно вдячна ВПІ за заходи такого плану, які відкривають очі на банальні речі. Сьогодні я дізналася більше про те, як система журналістики працює в Німеччині. Особливо цікаво було почути власний досвід справжнього фахівця.
Найприємніше – це почути німецьку мову від носія мови, адже дуже сумувала за нею.

                                                                                                              Єва Меєр, СР-71

 

Усім відомо, що Україна нині перебуває на щаблі невпинного розвитку вперед. І я вважаю, що молодому поколінню, як нікому іншому, надзвичайно важливо переймати довід у західноєвропейських країн та у провідних спеціалістів своєї справи. Рада, що КПІ дарує студентам таку можливість!
Сьогоднішня зустріч з німецьким журналістом була надзвичайно цікавою та захопливою. Він розповів про основні засади, на яких побудована якісна європейська журналістика, про ключові моменти розвитку видавничої справи. Також висвітлив різні аспекти роботи журналіста, а ще поділився секретами власного творчого шляху!
Особисто мені, як студентці першого курсу, було цікаво послухати гостя та поспілкуватися з ним. Не жалкую, що навчаюсь саме в КПІ!

                                                                                                    Іванка Мельник, СР-71


Такий досвід надзвичайно цінний та цікавий, адже кожен фахівець з будь-якої галузі повинен знати не лише історію своєї спеціальності, а й тенденції її розвитку у світі. Для мене, як майбутньої журналістки, було надзвичайно пізнавально дізнатися, які вимоги ставлять перед моїми «колегами» в Німеччині, що подобається німецькій аудиторії.

                                                                                                       Анна Штефан, СР-71

 

Іноземець з клунком правди або що таке журналістська реальність.
Коли нашу групу повідомили про лекцію, що організовується, зовсім не розповівши про деталі, я не очікувала нічого грандіозного, та дарма.
2 пари пролетіли настільки швидко, що я навіть не встигала поглядати на циферблат мого годинника. 2 пари з чудовим лектором із Німеччини, що на власному досвіді знає, що таке журналістика, 4 години розповідей та корисних порад,  240 хвилин живого спілкування та обміну досвідом.
Інго Петц знав, що він буде журналістом ще з середньої школи - з часів, коли він почав розуміти,  що його все цікавить значно  більше, аніж його однолітків. Та підростаючи, наші рожеві окуляри  зникають, і настає розуміння того,  що навіть за правду потрібно боротися.
Якщо Ви готові працювати заради інформування соціуму,  писати, розповідати без шаблонів та ярликів, то журналістика - це саме те, що Ви шукали.

                                                                                                     Ольга Сиротюк, СР-71

 

 

1.02.2018 року відбулась зустріч викладачів ВПІ з учнями "Центру професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва". Майбутні абітурієнти мали змогу ознайомитись з особливостями навчання у Видавничо-поліграфічному інституті, умовами вступної кампанії та стали учасниками майстер-класу з 3D-друку.