11 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів нашого інституту відбулася відкрита лекція Володимира Кобця – креативного директора Isobar Ukraine, присвячена розробленню та проведенню інтегрованих комунікаційних кампаній, методам зацікавлення цільової аудиторії, створенню креативних рекламних рішень, в основі яких лежать цифрові технології. За плечами Володимира – понад 8 років роботи в рекламі, досвід успішної співпраці з такими клієнтами, як Unilever, Pepsico Ukraine, Effes Ukraine, Universal Bank, MТС, чимало соціальних проектів. Студенти дізналися, що справжній креативник має знати, звідки брати неординарні ідеї й натхнення, а також мусить уміти розв’язувати конфлікти, працювати в команді і навіть знаходити тих, хто здатен ризикнути поголитися в повітрі, стрибаючи з парашутом. Адже реклама – це не лише красиві слогани й кольорові рекламні щити, а й серйозний та відповідальний бізнес. Натхненна лекція завершилася під гучні оплески аудиторії, а охочі закріпити почуте на практиці отримали веселе домашнє завдання розрекламувати… найкисліший у світі лимон!