21 березня 2018 р. відбулась відкрита лекція  Костянтина Шнайдера – креативного директора Saatchi&Saatchi Ukraine. Лекція проведена за сприяння клубу  ADC  Ukraine – місце зустрічі провідних українських арт-директорів, креативних директорів та дизайнерів, який вважає своєю місією об'єднати кращі творчі ресурси рекламного ринку, підвищити професійний рівень реклами, визначити нові професійні стандарти, презентувати українську індустрію реклами міжнародному співтовариству, підтримати молодих спеціалістів та розвивати їх професійний рівень.
Лектор є провідним фахівцем, практиком рекламного ринку, який із 2004 року працює у сфері реклами. За плечима проекти для таких клієнтів, як The Coca-Cola Company, Bic, P&G, Mondelez, BASF, Sony, LG та інших. У його арсеналі більше, ніж сімдесят нагород різних міжнародних фестивалів, у тому числі: Cannes Lions, Eurobest, Epica, Red Dot, ADC*Europe, Golden Drum, Golden Hammer, KIAF та інших.
Доповідач ознайомив студентів з базовими основами брендингу, на конкретних прикладах розповів про етапи становлення відомих брендів, про особливості переходу їх до категорії улюблених, а також поділився механізмами розкручування брендів, становлення філософії бренду на конкретних історичних та сучасних прикладах відомих торговельних марок.


Лекція супроводжувалась використанням сучасних методів навчання – тренінгових, презентацій, відео. Під час заняття відчувався постійний зв'язок з аудиторією, зацікавленість та активна дискусія з боку студентів, які насамкінець подякували лектору за цікаву, практичну інформацію. У свою чергу, пан Шнайдер відзначив допитливість та активність наших студентів, пообіцявши влаштувати подальші зустрічі у виробничих умовах.