17 травня в Clust Space Бібліотеки Кпі ім. І. Сікорського відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «CreativeHub», який організовували студенти й викладачі НН ВПІ.
У Фестивалі взяли участь близько 110 студентів та школярів – учасників конкурсів письменницької майстерності та соціального контенту, близько 50 учасників хакатонів з реклами та журналістики, близько 20 менторів та журі, а також десятки батьків, викладачів, вчителів, керівників гуртків та інших зацікавлених, що підтримують креативну творчість молоді.
Директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович виступив з привітальною промовою учасників.
На Фестивалі з презентаціями можливостей та стажувань для молодих фахівців виступили компанії Фокстрот, квитковий оператор Concert.ua, 1+1 media, L'Oreal Україна, Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова. Ці компанії разом з іншими партнерами Фестивалю, а саме: PR Buro Аккерман, 1+1 Media School, Яготинське, Flint, Наша пекарня біля КПІ, Geekach, Method Writing Club, Національна суспільна телерадіокомпанія України, соки «Світанок» та видавництва «Апріорі» й «Віхола» надали подарунки, грошові винагороди учасникам та смачне пригощання.
На Фестиваль приїхали старшокласники й студенти з Запоріжжя, Полтави, Чернігова, Черкас, Львова, Рівного, Вінниці, Хмельницького, Києва та областей. Загалом же географія учасників цього року охопила майже всі області України, а також мала представників Канади, Словаччини, Англії, Австрії, Польщі.
Усі присутні відмітили чудову атмосферу заходу, цікаві завдання, крутий досвід спілкування, можливість завести нові знайомства, відчути натхненність студентського життя. Студенти спеціальностей «Видавнича справа та редагування» (Журналістика), «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Видавництво та поліграфія» розповіли старшокласникам свої відгуки про навчання, можливості розвитку за професіями.
Фестиваль CreativeHub виконав свою мету: підтримати професійний і творчий розвиток української молоді; ознайомити студентів та абітурієнтів з потенційними роботодавцями; показати залаштунки творчих професій; дати перші навички, які потрібні на ринку. Чудові відгуки і подяки учасників підтвердили, що CreativeHub-2025 став джерелом мотивації, нових знайомств і впевненості у власних силах для сотень учасників.