Головна
- Деталі
- Деталі
Запрошуємо прийняти участь у роботі ІIМіжнародної науково-практичної конференції
ПАКУВАЛЬНА ІНДУСТРІЯ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТА ПІДГОТОВКА КАДРІВ
Для участі в конференції потрібно надіслати до 1 жовтня 2016 року на електронну адресу оргкомітетуQualityUAD@gmail.com:
- Заявку на участь у конференції (необхідно вказати ПІБ, науковий ступінь, вчене звання; тему доповіді; e-mail та контактний телефон)
- Тези доповідей.
Вимоги до оформлення тез доповідей:
- oОбсяг тексту – до 3-х повних сторінок формату А4;
- oШрифтове оформлення: гарнітура – Times New Roman, кегль – 12п, міжрядковий інтервал – 1,5, абзацний відступ – 1 см;
- oПоля, см: ліве – 2,5; праве – 1,5; верхнє – 2,5; нижнє – 2;
- oРисунки слід подавати у вигляді окремих файлів у форматах TIFF, JPEG, EPS, cdr;
- oДля набору формул використовувати редактор формул MicrosoftEquation
Порядок розміщення матеріалу:
- індекс УДК (великими літерами);
- ініціали, прізвище, науковий ступінь, вчене звання, посада і місце роботи (навчання) автора(-ів) (курсивом);
- назва доповіді (прописними літерами, жирним виділенням);
- електронна адреса автора(-ів) (курсивом);
- текст доповіді;
- писок використаних літературних джерел.
Мови конференції: українська, англійська, німецька, польська, російська.
Всі матеріали надіслати на електронну адресу: QualityUAD@gmail.com
Організаційний внесок за участь у конференції становить – 150 грн.
Вказані внески необхідно перерахувати в гривнях на:
рахунок 2600101045568 (код ЄДРПОУ 26453265)
Банк: Центральна філія ПАТ «Кредобанк» у м. Львові МФО: 325365
Одержувач платежу – Благодійний фонд сприяння розвитку УАД «Українське друкарство»
Призначення платежу – на проведення конференції
- Деталі
Шановні студенти та викладачі ВПІ, запрошуємо Вас взяти участь у конференції "Пакувальна індустрія: сучасні тенденції розвитку та підготовка кадрів", яка відбудеться 10-11 листопада 2016 року у м. Львові.
Деталі та вимоги для участі в конференції можна закачати тут.
- Деталі
Інтелектуальне видавництво, яке йде на ризик і часто працює на перетині з мистецтвом, – так говорить про «Основи» його директорка Дана Павличко.
Курс «Книжковий маркетинг» лекторка почала зі спогадів, як п'ять років тому прийшла у видавництво зразка 1990-х. Стало очевидно, що так працювати далі неможливо й без ребрендингу не обійтися, бо читач уже інший: має високі вимоги до якості, контенту й дизайну. Сьогодні «Основи» реалізувало низку сміливих задумів і впевнено заявляє про видання світового рівня.
Як просувати книжки, директорка «Основ» розповіла у своєму авторському курсі.
Пропонуємо ознайомитися з 10 правилами книжкового маркетингу від Дани Павличко, які будуть цікаві видавцям-початківцям.