Інтелектуальне видавництво, яке йде на ризик і часто працює на перетині з мистецтвом, – так говорить про «Основи» його директорка Дана Павличко.
Курс «Книжковий маркетинг» лекторка почала зі спогадів, як п'ять років тому прийшла у видавництво зразка 1990-х. Стало очевидно, що так працювати далі неможливо й без ребрендингу не обійтися, бо читач уже інший: має високі вимоги до якості, контенту й дизайну. Сьогодні «Основи» реалізувало низку сміливих задумів і впевнено заявляє про видання світового рівня.
Як просувати книжки, директорка «Основ» розповіла у своєму авторському курсі.
Пропонуємо ознайомитися з 10 правилами книжкового маркетингу від Дани Павличко, які будуть цікаві видавцям-початківцям.