З метою виконання графіку навчального процесу та з урахуванням
пропозицій МОН України, викладених в листі від 12.08.2014 року No 1/9-409
щодо необхідності врахування напруженої ситуації, що склалася, зокрема, в
енергетичній галузі
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити в університеті протягом чотирьох тижнів на початку
весняного семестру 2014/2015 навчального року дистанційні елементи
у навчанні із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій
при опрацюванні теоретичного матеріалу, виконанні практичних та
індивідуальних завдань (курсових проектів (робіт)).
2. Директорам інститутів, деканам факультетів:
- забезпечити безумовне і всеохоплююче навчання науково-педагогічних
працівників (НПП) підрозділів за Програмою створення і
використання веб-ресурсів навчальної дисципліни (Додаток 1).
- до 20.12.2014 р. завершити розробку та затвердження розкладів занять
денної форми навчання на 2-й семестр 2014-2015 начального року;
- до 15.11.2014 року завершити розробку та затвердження розкладів
роботи ДЕК у грудні 2014 року та лютому 2015 року;
- при складанні розкладів роботи ДЕК на лютий 2015 року передбачити
використання мінімальної кількості навчальних приміщень з метою
економії теплової та електричної енергії;
- забезпечити спільно з департаментом адміністративно-господарської
роботи в приміщеннях, де будуть проводитись засідання ДЕК, підтримання необхідного температурного режиму.
3. Навчально-методичному комплексу «Інститут післядипломної освіти»
(НМК «ІПО») (Малюкова І.Г.) протягом листопада-грудня 2014 р.
організувати та забезпечити проведення короткотривалих тренінгів для
науково-педагогічних працівників та керівних кадрів підрозділівуніверситету за Програмою створення і використання веб-ресурсів
навчальної дисципліни в рамках використання системи «Електронний
кампус» у навчальній, методичній, науковій та організаційній
діяльності.
4. Завідувачам кафедр:
- забезпечити розміщення до 20 січня 2015 р. усіма НПП кафедри
відповідного навчально-методичного забезпечення навчальних
дисциплін і кредитних модулів у системі «Електронний кампус»
згідно з Переліком навчально-методичної документації
дисципліни (кредитного модуля), зазначеного у Додатку 2, та
надання контактної інформації (тел., електронна адреса, скайп тощо),
яка буде доступна студентам у системі «Електронний кампус» та АС
«Розклад занять»;
- взяти під контроль внесення до 5 грудня 2014 р. до системи
«Електронний кампус» відповідальними за впровадження цієї
системи на кафедрах назв навчальних дисциплін згідно з поточними
робочими навчальними планами відповідних напрямів і
спеціальностей;
- довести зміст даного наказу до студентів кафедри.
5. Навчально-методичному управлінню університету (Гожій С.П.) з 20 по
31 січня 2015 р. провести моніторинг наявних методичних матеріалів по
дисциплінах та кредитних модулях кафедр відповідно до Додатку 2.
6. Директору КБ Інформаційних систем (Савицький А.Й.) :
- до 01 лютого 2015 року розробити і впровадити програмний модуль
поточного контролю знань, умінь та навичок студентів;
- забезпечити доступ до системи «Електронний кампус» всім
студентам і викладачам університету;
- з 02 лютого 2015 року забезпечити доступ НПП університету до
комп'ютерних класів КБ Інформаційних систем (корпус 13)
відповідно до окремих замовлень завідувачів кафедр.
7. Департаменту АГР (проректор Ковальов П.В.) у період січень-лютий
2015 р. забезпечити робочий режим у приміщеннях НТБ НТУУ «КПІ»
та корпусу No 13 відповідно до санітарних норм.
8. Контроль за виконанням наказу покласти на першого проректора
Якименка Ю.І.
Ректор
М.З. Згуровський