Бажаєш отримувати ґрунтовне фундаментальне навчання у поєднанні із сучасною професійною підготовкою? Вступай на спеціальність G20 Видавництво та поліграфія, обирай освітню програму «Технології друкованих і електронних видань» у Навчально-науковому видавничо-поліграфічному інституті «КПІ ім. Ігоря Сікорського». 

Ми готуємо фахівців, які:
• можуть працювати на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми власності в друкарнях, рекламних агенціях, видавництвах, ІТ-компаніях, поліграфічних підприємствах; 
• створюють друковану продукцію (книжки, журнали, газети; аркушеву, сувенірну, рекламну, іміджеву друковану продукцію та комплекти; етикетку, паковання; документи суворого обліку та продукцію, що потребує захисту; продукцію, що реалізується 3D друком та може бути доповненням до друкованого продукту; друковану продукцію з елементами доповненої реальності тощо), електронну мультимедійну продукцію (електронні видання, мультимедійні продукти, додатки, електронні факсимільні версії видань, електронні продукти з  3D моделюванням та/або 3D анімацією тощо).
• здатні до критичного мислення, та здобувають навички втілення ідей у життя.

Кафедри технології поліграфічного виробництва та репрографії займаються підготовкою фахівця видавничо-поліграфічної галузі, здатного розв’язувати складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у сфері видавництва та поліграфії. 

Реалізація програми «Технології друкованих і електронних видань» передбачає залучення до аудиторних занять професіоналів-практиків, експертів галузі, представників роботодавців.

Ознайомитися з освітньої програмою можна за посиланням: https://osvita.kpi.ua/sites/default/files/oop/g20_oppb_tdev_2025.pdf

Структура програми (перелік дисциплін): https://tpv.vpi.kpi.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=814&catid=40

Наші випускники: https://tpv.vpi.kpi.ua/index.php/pro-kafedru/krashchi-vipuskniki , https://repro.kpi.ua/graduates-2/

Цікаві вебінари від провідних європейських фахівців дизайну: https://tpv.vpi.kpi.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=742&catid=13&lang=uk