Plenarne 1

17-19 квітня вже 18-й рік поспіль відбулась міжнародна науково-технічна конференція студентів і аспірантів «Друкарство молоде». Програма конференції традиційно насичена цікавими та оригінальними інженерно-технологічними доробками видавничо-поліграфічної галузі. Зокрема, 18 квітня на пленарному засіданні під головуванням д.т.н., професора Величко О. М. були представлені доповіді різних напрямів поліграфічних медіа- та цифрових технологій репродукування друкованих (доповідачка Діана Федорова: Сучасний розвиток технології Soft Touch в Україні) та електронних мультимедійних видань (доповідачка Ольга Гуцол: Аналіз процесів створення 3D-об’єктів для введення їх у електронні навчальні видання), медіаменеджменту (доповідач Максим Сірик: Книговидавнича діяльність Київської міської державної адміністрації), редагування (доповідачка Валерія Касянчук: Комунікативне значення та зміст презентаційних текстів наукового журналу), дизайну та оформленню видань (доповідач Сергій Гулєвич: Спрощений прийом гравіювання офорту на основі класичних методів гравіювання).

    19 квітня продовження конференції відбувалось на секційних засіданнях, причому цього року на секції «Комп’ютеризовані технології і системи видавничо-поліграфічних виробництв» під головуванням д.т.н., професора Роїк Т. А. долучились доповіді переможців (Андрій Глова: Вплив структури паперу на величину втрат інформаційної ємності офсетних відбитків (Львів); Наталія Краєвська: Розробка електронного видання з тренажером офсетного друку для фахівців-поліграфістів (Харків); Олеся Самойленко: Вибір систем інструментальної підтримки процесу розробки педагогічного дизайну (Харків) та призерів (Богуслава Перебийніс: Макет довідкового англомовного видання «Kyiv» (Київ); Мар’я Кравченко: Растрування кольороподілених зображень та аналіз параметрів, що впливають на чіткість в поліграфічній репродукції (Харків); Оксана Гордійчук: Дослідження особливостей генерування растрових структур на основі фрактальних кривих (Львів); Юрій Губер: Створення мобільної платформи для інформаційної системи мандрівників автостоперів (Львів); Георгій Кожушко: Механіка контакту друкарської секції флексографічних машин (Київ); Микола Савельєв: Розробка технологічного процесу штучного зносу банкнот (Київ); Анастасія Болейко: Дослідження програмного забезпечення та технологій адаптації інтерфейсів сайтів для людей з обмеженими зоровими можливостями (Харків) першого Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 186 Видавництво та поліграфія.

Для студентів ВПІ в рамках проекту клубу  ADC   відбулась п’ята завершальна лекція від Надії Трікоз. Пані Надія пропрацювала близько 10 років у рекламному бізнесі (раніше – Grey Ukraine), член Print & Publishing та Media, журі Kyiv International Advertising Festival KIAF КМФР, зараз – креативний директор провідного українського рекламного агентства Geometry Global Ukraine. За її плечима перемоги не на одному рекламному фестивалі КМФР, успішні проекти.

Лектор поділилась своїм практичним досвідом рекламних кампаній, розповіла основи shopper marketing, зосередила увагу на вивченні інсайтів (запитів) різноманітних компаній, повідомила цікаві речі з психології споживачів.
Вкотре лектори відзначають креативність та запал наших студентів, які активні в обговоренні, талановиті на практиці. Після завершення проекту найактивніші та найуспішніші отримають сертифікати клубу  ADC, що стануть запорукою їхніх подальших перемог та успіхів у власному професійному житті.

afisha

Шановні  студенти запрошуємо відвідати Ярмарок вакансій «beAhead. Весна 2018», який проходитиме 19 квітня 2018 року на території університету (адреса заходу: м. Київ, вул. Борщагівська, 126, корпус 18, хол 2-го поверху), з 10:00 до 16:30.  На Ярмарку будуть представлені більше ніж 45 компаній (ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ "СТУДІЯ 1+1", 3Shape, British American Tobacco Ukraine,   Crannova, Dentsu Aegis Network Ukraine, Intetics, lifecell, Procter&Gamble, Uhuru Corporation, Enixan Entertainment, ТОВ «Анкор Персонал Україна», ТОВ «ДФМ Віртуал Сервіс», ТОВ «Костал Україна», ТОВ «ЛУН УКРАЇНА», ДП «Мелексіс-Україна», ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна», ДП «Кондитерська корпорація Рошен», ПрАТ «Філіп Морріс Україна», ТОВ «Інфопульс Україна», Леогейминг, ПрАТ «Вентиляційні системи», DEZEGA, KPMG, Ubisoft, Huawei, EPAM, Kodisoft, Unity-bars,  Materialese, Райффайзен Банк Аваль,  Альфа-Банк Україна та Укрсоцбанк та інші), що зацікавлені у працевлаштуванні перспективних студентів та молодих спеціалістів.

Під час Ярмарку студенти і випускники КПІ ім. Ігоря Сікорського, а також інших ВНЗ  зможуть ознайомитись з діяльністю представлених компаній та організацій, отримати інформацію про наявні вакансії та відкриті програми з працевлаштування, стажування, проходження практики, матимуть можливість відвідати презентації від компаній 3Shape, ТОВ «Анкор Персонал Україна», Ubisoft, Huawei, Інфопульс Україна та інші.

 

Вхід вільний!

prezentacii

 

Цієї п’ятниці, 13 квітня, відбувся воркшоп з журналістської етики від Клеменса Шелля і Штефана Шохера для студентів нашого інституту.

Штефан Шохер з 2003 року працює в міжнародному відділі австрійської щоденної газети «KURIER».Спеціалізується на висвітленні Східної Європи, Середньої Азії та Близького Сходу, автор численних матеріалів про події в Білорусі, Україні, на Близькому Сході та в Афганістані, в тому числі про конфлікти в цих регіонах. Пан Клемент Шелль понад 15 років веде тренінги для журналістів та керує проектами журналістських обмінів. Тривалий час був директором програми «Medien – Mittler zwischen den Völkern» («Медіапосередники між народами») для журналістів з нових країн-членів ЄС, а потім і з країн Східного партнерства. Співпрацює з «Deutsche Presseagentur».

Особливу увагу під час воркшопу лектори приділили проблематиці свободи слова в Україні та викликам для журналістів, а також журналістській етиці. Студенти взяли жваву участь в обговоренні та практичній частині воркшопу.

11 квітня в рамках проекту клубу  ADC  Ukraine для студентів нашого інституту відбулася відкрита лекція Володимира Кобця – креативного директора Isobar Ukraine, присвячена розробленню та проведенню інтегрованих комунікаційних кампаній, методам зацікавлення цільової аудиторії, створенню креативних рекламних рішень, в основі яких лежать цифрові технології. За плечами Володимира – понад 8 років роботи в рекламі, досвід успішної співпраці з такими клієнтами, як Unilever, Pepsico Ukraine, Effes Ukraine, Universal Bank, MТС, чимало соціальних проектів. Студенти дізналися, що справжній креативник має знати, звідки брати неординарні ідеї й натхнення, а також мусить уміти розв’язувати конфлікти, працювати в команді і навіть знаходити тих, хто здатен ризикнути поголитися в повітрі, стрибаючи з парашутом. Адже реклама – це не лише красиві слогани й кольорові рекламні щити, а й серйозний та відповідальний бізнес. Натхненна лекція завершилася під гучні оплески аудиторії, а охочі закріпити почуте на практиці отримали веселе домашнє завдання розрекламувати… найкисліший у світі лимон!